sobota, 11 kwietnia 2015

Cała Polska Widzi Zioła w W Miejskiej Kniei

Cała Polska Widzi Zioła. Akcja gdzie w jeden weekend miłośnicy roślin wyruszają w poszukiwaniu pięknych i smacznych roślin. Z racji tego, że Ja w sumie to codziennie coś dzikiego jadam i celebruję dary Matki Natury ten weekend jest dla mnie czasem „zwykłym”. I żeby Go uświetnić opowiem jak Go spędziłam.

Pół dnia spędziłam w lesie. Oglądając jak las budzi się po zimowym letargu.

 Zebrałam z myślą o kolacji garść pokrzywy, kilka listków mniszka, garść gwiazdnicy, garść perzu.


Po powrocie z lasu, kontynuowałam budowę kamiennego grilla z Tatą, a przy okazji sprzątałam z gałęzi i szyszek okolice warsztatu – Stodoły – w której prowadzę zajęcia. 

Uzbierało się tego na ognisko więc postanowiłam zamiast sałatki z zebranych przeze mnie roślin, po prostu udusić je w kociołku. Dodałam 2 cebule, 4 ząbki czosnku, trochę selera naciowego. Oczywiście wszystko doprawiłam solą i pieprzem. Wyszło wyborne. Z chlebem razowym smakowało wyśmienicie.


SMACZNEGO !


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz